Designermøbler, behøver de at være dyre?

Jeg er på udkig efter nogle nye møbler i forbindelse med en flytning. Jeg har tænkt på at købe nogle designermøbler i stedet for de typiske IKEA møbler. Men hvorfor skal de være så dyre?

Ja jeg ved godt at der nok bliver brugt lidt mere tid på det, og de ofte er flottere og i bedre kvalitet. Men nogle gange er priserne godt nok presset helt i top.

Jeg har fundet et par butikker på nettet som sælger designermøbler, nu gælder det bare om at finde nogle der passer ind i mit budget.

Har du noget gode forslag? Bør man købe brugt?

~ af Enlighten me på 22. september 2011.

En kommentar to “Designermøbler, behøver de at være dyre?”

  1. […] skrev tidligere om designermøbler og hvordan jeg overvejede at købe nogle. Det endte faktisk med jeg investerede i 2 stol fra den […]

Skriv et svar

 
