New York Taxi plakat

Jeg har stort set altid været fascineret af sort/hvid billeder og sort/hvid billeder med ét farvet object i fokus. Samtig er jeg også lidt fascineret af storbylivet, og derfor falde de her New York plakater altid i god jord hos mig.

For mig er det bare kedeligt at nøjes med at hænge  en plakat op på væggen. Det skal gøres rigtigt, og med rigtigt mener jeg at der skal en pæn ramme til, og så skal der være noget uplight eller spotbelysning til at sætte den i fokus 🙂

Denne plakat er fundet på allposters.com med titlen New York Taxi No. 1, men jeg kunne finde utallige flere, og mange flere end jeg har plads til derhjemme.

~ af Enlighten me på 9. marts 2011.

En kommentar to “New York Taxi plakat”

  1. Har du kunne finde dem nogen steder med ramme?

Skriv et svar

 
