Væglampe

Jeg står og skal bruge en eller flere væg lamper. Mere specifikt er det til baggrundsbelysning ved mit computerbord. Der mangler lidt lys når jeg skal arbejde, og jeg er ikke meget for at hænge ting op i mit gipsloft. Derfor må løsningen være nogle væglamper, men hvad skal man vælge? Jeg kunne forestiller mig man skal have noget som lyser bredt, og som giver et varmt blødt lys, for ikke at blive belastende i længden. Måske en form for uplight er en idé. Jeg synes ofte de er gode til at få bredt lyset ud i hele rummet. Så en uplight væglampe må være det rigtige 🙂 Jagten er skudt i gang.

~ af Enlighten me på 27. januar 2011.

En kommentar to “Væglampe”

  1. Prøv at se her Brogger Belysning og Lamper

Skriv et svar

 
