LED imponere fortsat

Ligsom jeg gjorde sidste vinter, har jeg igen sat mine super genopladelige batterier i mit lille LED juletræ. Træet lyser endnu efter 2 måneder, men man kan godt se at lyset er begyndt at falme lidt. Jeg er dog overbevist om at der går i hvert fald 14 dage endnu, inden det giver helt op.

Bruger du selv LED nogle steder? Jeg kan også anbefale det til cykellygter, da et sæt batterier holder utroligt lang tid / mange kilometer 🙂

~ af Enlighten me på 7. januar 2011.

Skriv et svar

 
