LED lys, jyletræ

Så er det blevet jul, og det er igen tid til at teste holdbarheden er LED dioder. Sidste år lyste mit juletræ et par måneder vis jeg husker rigtigt, så det regner jeg også med det gør i år. Der er sat et par kraftfulde genopladelige batterier i, og så for det ellers lov til at bringe julehygge 24/7 til det ikke kan mere 🙂

LED lys og LED teknologien i det hele taget er i hastig fremgang. Dioderne bliver fortsat bedre, og de vinder frem i nye fladskærms tv’er. Der har også resulteret i, at vi som almindelige mennesker kan købe flade fjernsyn til rimelige penge. Ja flade fjernsyn. Det kan godt være at vi har haft “fladskærms tv længer, men det er først for nylig jeg så det et rigtig fladt LED tv i en forretning. Det vildt, og glæder mig næsten til jeg selv finder råd til sådan et!

~ af Enlighten me på 4. december 2010.

Skriv et svar

 
