Georg Jensen julekugle

Er du lige så glad for Georg Jensen Julepynt som min familie og jeg? Specielt deres julekugle er jeg glad for i år (2010). Jeg er ikke den der har så meget julepynt, men den smule der er, må gerne være noget eksklusivt og specielt i en ordenlig kvalitet.

Hele Georg Jensen brandet, er kendt for at være et stilrent, eksklusivt og moderne design. Det er en stil jeg er helt vild med, og det er en stil man ofte ser her fra Danmark. Der kan jo også nævnet Jacob Jensen og Bang & Olufsen. Alle sammen har en designlinie der er lige min stil.

~ af Enlighten me på 3. december 2010.

Skriv et svar

 
