Nye lamper

2 dage efter jeg skrev det sidste indlæg, fik jeg revet min ene loftlampe ned, hvilket resulterede i et stort svineri. Det eneste der overlevede var min energisparepære der sad i. Ganske vidst er det ved at være lyst uden for, men jeg er lidt af en nattaravn, så der skal være lidt lys i lejligheden.

Jagten gik derfor ind på et par nye loftlamper, og hvor finder man lige dem en søndag eftermiddag. IKEA! Vi har endelig fået en Ikea i nærheden af hvor jeg bor, så kursen blev sat med det samme. “Desværre” kan man få mange sjove ting i Ikea, så lamperne blev det faktisk det billigste jeg købte :-S men nu var de heller ikke så dyre.

Jeg fik dog købt to simple og ok pæne loftlamper, til erstatning for dem jeg fik revet ned ved et uheld. Nu jeg var der, købte jeg også to nye energisparepære på 7 watt til dem. Der er sket noget på den front, for de lyser en del mere op end de gamle jeg havde! Jeg var ellers lige ved at købe dem på 11 watt, men det ville have været alt for meget kan jeg godt se nu. Det skal jo også være muligt at se tv’et 😛

~ af Enlighten me på 27. maj 2010.

Skriv et svar

 
