LED juletræ – Out of power

Nu må jeg desværre meddele, at der ikke er mere power tilbage i mit lille LED juletræ. Det har stået tændt 24/7 siden midten af december. Det lille 30 cm. høje juletræ med sølvglimmer har kun været drevet af 2 AA genopladelige batterier. Jeg havde ikke selv troet at de ville holde så længe. 14 dage, måske en måned havde været mit bud, men det holdte +2 måneder 😀 LED er ikke så dumt endda. Er da også glad for min LED cykellygte, som ind til videre også har holdt noget længere end forventet.

~ af Enlighten me på 19. februar 2010.

2 kommentarer to “LED juletræ – Out of power”

  1. Det er ikke så tosset endda, og ja LED cykellygter holder længe 😀

  2. Der er så mange fede muligheder med LED, fandt noget her http://www.manneq-belysning.dk her kan du lære omkring hvad der er forskel på varm-, neutral- og kold hvid. og hvad det kan bruges til fedt!

Skriv et svar

 
