Kogle ligende lampe

newyork2007 - momalamp1Jeg faldt lige over denne lampe på nettet, og synes den er lidt speciel. Jeg ved desværre ikke så meget om den, men kunne bare ikke stå for det hyggelige design den har. Det giver en fornemmelse af noget udendørs belysning, lidt i form af et bål, og så alligevel ikke.

~ af Enlighten me på 13. marts 2009.

3 kommentarer to “Kogle ligende lampe”

  1. Hej.
    Hvor kan man købe denne lampe? Den er fed

  2. Jeg ved det faktisk ikke, da det bare var et billede jeg faldt over. Jeg kunne heller ikke finde navnet på den, der hvor jeg fandt den, så er selv på bar bund 😦

  3. http://www.materialise.com/materialise/view/en/2557019-Lily.MGX.html

Skriv et svar

 
