Furniture Fashion

ffbEr man interesseret i designer ting, har jeg fundet bloggen Furniture Fashion. De skriver skriver ikke kun om lamper, med som navnet antyder om møbmler og ting til hjemmet, borde, stole, sofaer, ting til køkkenet, opbevaringsmøbler og meget mere. Jeg synes de har nogle interessante emner oppe en gang imellem, og  har fundet mit drømme skrivebord derinde. Kan dog ikke finde et sted at købe det, men prisen er sikkert også pæn.

Det er primært lyse og stilrent design de skriver om, præcis lige min smag. Så er du Apple fan, så vil der helt sikkert også være noget du synes om derinde.

Skulle du nu have lyst til at se på lamper du kan købe, vil jeg anbefale Ran Light.

~ af Enlighten me på 27. februar 2009.

En kommentar to “Furniture Fashion”

  1. Just passing by.Btw, you website have great content!

    ______________________________
    Don’t pay for your electricity any longer…
    Instead, the power company will pay YOU!

Skriv et svar

 
