Super Mario LED Lampe

LED Lampe

LED Lampe

Super Mario lampe. Jeg fandt denne fede lampe på nettet, og den er da nuttet. 4 AA baatarier, og du er kørende med belysning fra to LED, som belyser rummet på en rolig måde. Nogen synes det er cult at samle på sådanne lamper. Jeg synes de er cool, men ville ikke vide hvor jeg skulle stille den, så jeg kunne bruge dens belysning. Det er dog en lampe med et specielt design. Skal man kalde det retro eller moderne, kan jeg ikke finde ud af. Men en lamper og cool er den da.

~ af Enlighten me på 26. januar 2009.

Skriv et svar

 
